onsdag den 19. august 2009

10 måneder



Han er præcis så dejlig som han ser ud.

7 kommentarer:

Diana sagde ...

Så er han så fantastisk at det er svært at gengive i ord <3
Det bedste er, at du har fortjent ham Knock! Den dejlighed kommer ikke af sig selv ;0)

Sechen sagde ...

arj knock, han ER altså alt alt for kær! Kæft han er lækker! nu har jeg ikke mødt hamIRL menlivet og ballade lyyyyser ud af ham.
nams!

Snowie sagde ...

Så må han godt nok være dejlig - sikke nogle smukke, smukke øjne... Mums (og gerne flere fotos, tak)!

kh Snowie

Diana sagde ...

Nu er der gået over en måned Knock... har vi så ikke fortjent et nyt billede? Jeg kan simpelthen ikke få nok af ham!

Diana sagde ...

Har du opgivet at skrive her mere? Er glad for at du er en regelmæssig gæst på min side, men savner at høre mere om hvordan det går på din egen.

Knus

Diana sagde ...

Øv, det lød som brok og sådan var det overhovedet ikke ment. Men ifølge N er det ét af mine talenter der blomstrer siden jeg blev gravid :D

knockmeup sagde ...

Hehe ønske, det lød da ikke som brok. Det er rart at der er nogen, der gerne vil følge med.