torsdag den 21. juni 2012

Gravid på 2-cellede?

Vi skulle have lagt æg op i morgen på 3. dagen. Jeg ved ikke helt, om det er fordi sådan gjorde vi de 2 gange på Riget, hvor jeg blev gravid. Eller om de pga min alder gerne vil have bedre muligheder for at vælge de rigtige æg. Måske begge dele.

I dag ringede de så fra Trianglen og fortalte, at af de 8 vi fik ud, har kun tre delt sig. Og status på dem er, at der er 2 2-cellede og en 4-cellet med voldsom fragmentering. I og med at der således ikke er noget at vælge imellem, synes de bare vi skal få dem sat op i dag.

Det er fandme da en elendig omgang. Øv!

Egentlig ville jeg måske hellere vente til i morgen og se om de holder op med at dele sig. Jeg gider altså ikke gå rundt med dem i 14 dages håbefuldhed, hvis de allerede går til mellem i dag og i morgen.

Suk.

Er der nogen derude, der er blevet gravide på 2-cellede?

3 kommentarer:

Sechen sagde ...

Åh, for f***nden Knock, hvor jeg kender den der post-ÆU håbløshed med 2-cellede. Ikke for at rode salt i såret, så har jeg jo også haft masser af den slags.

Asbjørn er lavet på to hhv. 2 og 4 cellede og hvilken en af dem han er, vil han ikke ud med.

På Nordica siger de at 2-cellede kan være ligeså fine som 4, og at det er fragmenteringen - eller mangel på samme - der er vigtig.

Åh, det er det, der er så f**cking latterligt ved det her, det er de 14 dage man skal gå i limbo, i håbløshed iblandet et lille håb.

Åh, hvor jeg håber i skal spares for mere. Håber håber.

Tommelise sagde ...

Har desværre ingen succeshistorier om 2-cellede æg, men det er sket før. Det kan jeg huske at have læst. Hep hep og krydsede fingre fra mig.

Anonym sagde ...

Tak og kram til jer.