tirsdag den 26. juni 2012

CD 21 status

5 dage efter oplægning
7 dage efter ægudtagning.
9 dage efter ægløsningssprøjte
8 dage fra BP

Hvis nogen skulle være i tvivl efter at have set antallet af indlæg herfra, så obsesser jeg rimelig meget. Jeg har ikke på noget tidspunkt her i lillebrøster-forløbet været så overfokuseret. I virkeligheden er den primære årsag til det, at jeg i disse uger sidder og skriver hele dagen og så bliver fertilitetsgoogling til en kærkommen undvigemanøvre. Det skal nok nå at blive rigtig træls.

Ellers er status bare at jeg er overstimuleret. Jeg har det ikke så dårligt som i går, men jeg er helt vildt oppustet. Jeg kan ikke huske hvor langt jeg var henne sidst jeg så så gravid ud. Men det var helt sikkert i den fase hvor man er begyndt at flashe graviditeten og gå i ventetøj...

Jeg er én stor hormon-opspændt kødpakke. Alt strutter. Det giver ikke mening at tale om symptomer her. Jeg er ved godt mod og selvom jeg virkelig ikke bryder mig om at være overstimuleret, vil jeg jo helst heller ikke have at den ækle følelse forsvinder.

Ingen kommentarer: