lørdag den 19. maj 2007

Fight Club

E fandt i går en gammel T-shirt i skabet, som han var ved at smide ud. En tåbelig gammel Fight Club T-shirt i skrig-gul med silhouetterne af de toughe fightere i blå print. Herunder teksten:
'Seventh Rule: Fights go on as long as they have to'
(Hvorfor H har han sådan en T-shirt?)

Denne T-shirt har siden siddet klistret til min krop. I love it. Ville ønske jeg kunne uddele den til alle søstrene i min fight club - ikke mindst Spiff, den måske mest hårdtslående af dem alle;-)

3 kommentarer:

Buddhababy sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Buddhababy sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Buddhababy sagde ...

Hej Knockie

Tak for din supersøde kommentar. Ja, vi er sgu nogle figther women. Og vi vinder denne her kamp - husk det!
Faldt lige over endnu en warrior woman her:

http://www.lfub.dk/postnukephoenix/modules.php?op=modload&name=phpBB_14&file=index&action=viewtopic&topic=5033&5

Behøver jeg sige hun fik sin baby?!

YES! My kind of girrrl

Jeg er ikke sikker på jeg vælger Riget. Der er for lang ventetid og da jeg bor ved Roskilde kan jeg også vælge Holbæk/RAS til min IVF.

Jeg gruer fandme for den hormonop- og nedtrapning alle tøserne skriver om. Det er sgu ikke for småbørn at underkaste sig sådanne sager.

Selve ægudtagning er jeg ligeglad med. Jeg foretrækker til hver en tid fysiske smerter fremfor de psykiske. Det kan jeg langt bedre håndtere.

Så må vi håber vores kroppe danner mange og supergode æggebasser og at de lader sig befrugte og deler sig som de skal og at slimhinden vil tage imod dem. Uhaaaaaa..... kan allerede nu mærke bekymringsnoiaen truer med at bryde frem hva!

Men hvad gør vi ikke for at få vores egne lille bebs.

Jeg fandt lige dette link med oversigt over ventetider på alle landets sygehuse indenfor IVF.

http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/1860

Hav en superdag! Det skulle blive 25 grader varmt i dag.

KH
Spiffen