torsdag den 17. maj 2007

raseri

Endnu en negativ test. Efter tredie IUI er ikke nogen af de fire æg, der var modnet, blevet befrugtet. Pis!

Netop som jeg havde taget den negative test kunne jeg for første gang høre den nybagte tvillingefar i lejligheden over os synge for sine babyer. Jeg blev rasende. Min første rigtige oplevelse af raseri mod småbørnsforældre.

Jeg er i en tilstand af raseri i det hele taget. Det er alt for meget følelse til at jeg kan være ked af det. Så ked af det tør jeg ikke være.

Nu går vi videre til IVF. Det er jeg glad for. Men sandsynligvis kan vi først få behandling til oktober. Og det kan jeg næsten ikke holde ud.

1 kommentar:

Buddhababy sagde ...

Hej Søde

Jeg føler med dig. Jeg blev insemineret 2 dage i rap, fordi betingelserne var så gode. Manden leverede donorsædkvalitet begge dage på 70 og 100 mio efter oprensning, men min spasserkrop vil bare ikke lade sig befrugte. Fik mens 2 dage for tidligt denne gang. Jeg har lige tudet og raset 2 dage i træk. Er skrækslagen for at mine æg allerede nu er forbi sidste udløbsdato. Det er virkelig min største skræk lige nu.

Kender også alt til vreden. Den er uhyggelig nær lige nedenunder alt for tit. Jeg tillader mig selv at dyrke nogle lede fantasier en gang imellem, for ligesom at komme af med noget af vreden. Ellers bliver det for meget.

Jeg tror snart tiden er inde til en alt-er-tilladt-og-vi-skal-fandme-nok-få-en-baby-støtte-gruppe. Sig til, hvis du vil være nr. 2 deltager i den og mødes over kaffe en dag :o)

Jeg er klar!

Varmeste tanker fra Spiffen