torsdag den 8. juli 2010

indre ro

"Jeg læste i en buddhistisk bog forleden, at den bedste måde at opnå indre ro på, er at gøre alle de ting du har påbegyndt færdig.......
Så jeg så mig rundt i huset, for at se hvad jeg havde påbegyndt og ikke gjort færdig.......
Og nu har jeg drukket resten af rød- og hvidvinen, baileyen, vodkaen, kahulaen, spist resten af pakken med pamol, valium, ketoganer og en æske med fyldt chokolade - og jeg tror de buddhister har fat i noget. Jeg er helt rolig nu."

Plat? oh yes. Men oss lidt sjov ikk?

4 kommentarer:

Susanne sagde ...

En herlig tilgang til tingene.

Tommelise sagde ...

Saadan!

Diana sagde ...

HAHA :) Mere sjov end plat i min lidt flade verden...

Anonym sagde ...

Har lest på bloggen din og smilt, tenkt og kjent meg litt igjen. Du skriver glimrene!

Deilig sommer til deg