tirsdag den 27. november 2012

En hilsen til Sech

Jeg var lige inde i arkiverne for at læse om, hvordan det var at være her lige på grænsen til 3. trimester da jeg var gravid med Max.

Og så faldt jeg over denne hilsen, som et lille monument over en meget stor begivenhed.

Vi må godt lege med den slags mønstre lidt, ikke Sech? Det kommer til at passe ret præcist. Du plejer at teste positiv lige dér små to måneder før min termin. Det gør du igen.

Og de bliver lige så fantastiske som Asbjørn og Max

4 kommentarer:

Sechen sagde ...

For f...anden da, Knock! Nu fik du mig til at storvræle her i kontormiljøet på en onsdag morgen!

Tak tak tak tak for den fine, fine påmindelse. Jeg tror stadig på mirakler og på syg overtro. Tænk nu hvis... Det ville være for godt til at være sandt...

Hvornår er din termin helt præcist? Og hvis jeg tester lige der i først halvdel af januar, passer det så med Max-Asbjørn forholdet? Han er slut-oktober ik?

Sechen sagde ...

En dag når jeg har min lillebrøster og er tilbage i København, så stalker jeg dig og overfalder dig en dag på åben gade i København K og giver dig det største kram i verden!

knockmeup sagde ...

Jubiii!! Min termin er 9 marts og sidst testede du positivt da jeg havde 46 dage tilbage. Det må svare til at du tester positivt midt i januar.

Sechen sagde ...

Arjmen, det PASSER jo! Altså hvis jeg bliver gravid denne gang og alt det her passer, så bliver jeg nødt til at revidere mit syn på de højere magter (og kaste op i en skraldespand af bar overraskelse).

Var der nogen, der sagde at kvinder i fertilitetsbehandling bliver en smule tossede? Nej, vel?