lørdag den 28. juli 2007

apropos kvindelige forbilleder

Jeg elsker hende her

3 kommentarer:

Buddhababy sagde ...

Manden og jeg har set alle Normalerweizeafsnittene trofast hver eneste fredag.

...og Emmas Dilemma

...og Smack the Pony

Jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆLSER alle smukke kvinder der dyrker og udstiller deres grimhed. Hvis jeg frit kunne vælge i hele verden og den dag jeg tager mig sammen, så vil jeg lave mit eget satireprogram med nogle friske medugly sisters.

Frøkenhat sagde ...

Ja, hun er for sej!

Og hej i øvrigt. Blev bare nysgerrig, da jeg så en ny kommentator på Spirrens blog. Velkommen i det infertile og semi-infertile hjørne af blogland. Et lille helle, som har betydet rigtig meget for mig (fhv. bib - nu mor til en datter på fem en halv måned). Håber du må få stor glæde af din blog og de andre bloggere...

knockmeup sagde ...

Hej Frøkenhat med det søde og muntre navn. Mange tak for din hilsen. Når man er nede og helt mister håbet af syne er det en fantastisk opmuntring at læse beretningerne hos jer, der har været igennem behandling og nu er mødre med alt hvad det indebærer. Jeg tror faktisk, at det er pga jeres historier, at jeg kan mærke lysten til at få børn igen efter at den har været væk en rum tid. Det er så rart. Hurra for at I har blogget igennem hele jeres forløb. Det er en kæmpe gave til os der følger efter.