søndag den 29. marts 2009

booty camp uge1

Puha det er ikke gået ret godt. Da jeg stillede mig på vægten i morges viste den 500 gram mere end i tirsdags. Som i et halvt kilo den forkerte vej. Så slem synes jeg heller ikke jeg har været, men jeg har bestemt ikke klaret udfordringen ret godt i denne uge, hverken hvad motion eller søde sager angår. Når man tvinger sig selv til at skrive ned, hvad man sukker-snacker er det faktisk lidt rystende at se. Hver dag... Men der er så meget pres på for tiden og jeg føler det berettiget at vi lige får lov at trøstespise lidt. Jeg kom f.eks til at bage boller. Og godt nok var de ikke snehvide, men lets face it, det var heller ikke rugbrød.

Jeg tager en uge mere efter samme opskrift og håber, at det går lidt bedre. Lad os se hvad vægten siger om en uge. Jeg vil gerne betale med lidt ekstra motion for til gengæld at få lov til at spise lækkert en gang imellem...

2 kommentarer:

Diana sagde ...

Jeg er helt med på mere motion - mere mad planen. Alt andet er simpelthen for kedeligt.
Her er det som sagt også gået den forkerte vej. Og i går endte der et halvt kg kød, bearnaise og 2 stykker lagkage i min mave. Hvordan det endte der er stadig et mysterie.

Anonym sagde ...

HIhi lo højt over din søndagsmenu. Det er mærkeligt som der nogle gange sniger sig et lagkagemonster ind i en..
knock