tirsdag den 24. marts 2009

Booty-camp

Nu skal de overskydende kilo af. Og der skal noget energi ind på kontoen. Jeg er så træt af at føe mig flad og slasket. Af at blive udmattet af bare en smule rengøring.

Jeg har haft svært ved at tage mig sammen for jeg ved at der skal motion til og en ret stor investering og omlægning af hverdagen. Det er lidt skræmmende at skrive det her for det forpligter jo.

Planen er indtil videre:
- ud med søde sager, junk food, hvidt brød og pasta.
- absolut dagligt motionsminimum: 30 minutter rask trav.
- 3 gange om ugen: 30 minutters løb eller 1½ times gang.
- multi- og b-vitamin & fiskeolie
- et stort glas vand for hver kop kaffe (!)


Jeg rapporterer om dagens motion i højremenuen her og gør status hver søndag - inkl bekendelser om ugens afvigelser planen.

1 kommentar:

QVINDEN sagde ...

Du er sej! Jeg tror på dig og hepper. Den med at drikke vand hopper jeg også på. Pu ha der ryger for meget nescafe ned her - og for lidt af den lækre te og den kolde vand, som jeg har så rigeligt af.
Det er nogle store mål du har sat dig motionsmæssigt, men jeg er sikker på, at du kommer godt i gang - og sammen bliver booty-camp stedet for alle lækre fit mamas og mamas to be :-)