torsdag den 16. april 2009

altid mere bib

Når jeg læser hos de blogsøstre, der stadig kæmper, kan jeg nogle gange føle det fuldstændigt overvældende. At det lykkedes for os. At jeg sidder her nu med den lille dreng, jeg sådan drømte om og elsker ham grænseløst, præcis som jeg så inderligt længtes efter. Ligeså overvældende er det at tænke på hvordan det føles for dem, der sidder i det hæslige limbo lige nu. Det gør mig så ondt, så ondt og nogle gange er det næsten ikke til at rumme. Helt irationelt tænker jeg, at nu skal vi lige have Fru P og Ønske i mål og så er det overstået. Men det er det jo aldrig. Det bliver ved. I dag dukkede 2000 Happiness op på min radar og jeg bliver vred. For helvede da også!

5 kommentarer:

Diana sagde ...

Ja sq!
Tak for tankerne.

Krammer

Sechen sagde ...

Knock, du er så god til at sætte ord på de følelser, der også tumler rundt inde i mit hoved og i min mave! At det jo bare bliver ved og ved og selvom man selv er blevet gravid eller sidder med sin guldklump i armene, så er det bare ikke slut. Der er andre, der kæmper og kæmper og går igennem det helvede, det for det meste er at være barnløs i behandling.

2000 happiness sagde ...

Også tak for tankerne herfra - ja det er skræmmende at tænke på hvor mange der kæmper for at få børn!! Men det er jo gode eksempler som dig der giver os andre håb :o)

LOK sagde ...

Enig!

Diana sagde ...

Søde Knock

Under du mig snart et nyt blik på din guldklump? ;0)