mandag den 9. april 2007

ud med påsken

Min højtelskede og pisse-irriterede kæreste lavede totalt sabotage på vores påskeferie. Vi havde meldt fra over for diverse familiebesøg i provinsen for i stedet endelig at lave vores køkken færdigt. Hele påsken sat af til køkkenprojektet. Men det endte med at gå sådan at han har været på arbejde hver dag, det meste af dagen, hele påsken og jeg har pludselig haft dette ocean af timer omkring mig, som jeg ikke havde regnet med og som jeg pludselig ikke vidste hvad jeg skulle stille op med. Hvis der er noget man ikke har brug for når man er IUI+5 så er det lediggang. Jeg har spildt tiden på den onde måde, ikke engang nydt det og er så træt af mig selv for det. Hvor gammel er man så? Fandme godt man skal på arbejde i morgen. Saftsusme heldigt jeg skal til Stockholm onsdag. Når jeg kommer hjem fra Stockholm er der 5 dage til test..

Ingen kommentarer: