lørdag den 31. maj 2008

MD-scanning

Alt ser fint ud. Tak tak tak tak!!!

Vores lille er en magelig én - ganske urokkelig faktisk, med kraftige knogler. Som sin far.
Og det er en dreng. Sandsynligvis.

Det er sjovt, synes jeg, som det et øjeblik gjorde ondt at miste pigen. I al den tid, hvor man ikke kender kønnet, har man fantasier og forestillinger om begge køn og når man så får beskeden, bliver der lukket ned for den ene halvdel. Og det gør lidt ondt, faktisk. Et lille tab.

Men så går der en halv times tid og så er det bare ren lykke. Vi skal have en lille dreng. En lille E. Det ville være fint med mig, hvis han blev lige præcis ligesom min E.

Vores lille dreng. Vores søn.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke tillykke, så er det bare ren graviditetsnydelse herfra!

Jeg er helt enig med det med tab af det ene køn. Indtil MD scanningen var jeg overbevist om at vi ventede en dreng. Da vi så fik bekræftet at det var en pige var det så mærkeligt tomt lige en ½ dags tid. Så begyndte jeg at glæde mig helt vildt til at få den lille pige med alt hvad det indebærer af tyl og tøseleg.

Nu er Spiffypigen 7 uger og 6 dage og der er FULD KNALD på fra tidlig morgen til sen aften. Pyhaaaa...jeg vidste det godt nok på forhånd men alligevel....nøøj hvor bliver man træt midt i det hele. Nogle dage er min krop blytung af søvnmangel om morgenen.

Nyd roen mens den varer ;o)

QVINDEN sagde ...

Tillykke :-)

Anonym sagde ...

Tillykke med beskeden om en lille dreng, jeg havde det faktisk lidt på samme måde,som dig med kønnet, da jeg havde født. Men det var kun fra jodermoderen sagde, det er en dreng, til jeg fik ham op på maven, så blev den mærkelige følelse erstattet med en rus af ubeskrivelige fantastiske føelser for sit lille barn. Det var dejligt, måske er du der nok ikke endnu i tankerne, men glæd dig til fødslen, det var en af mine bedste oplevelser her i livet og det var så fedt.

Kærlige hilsner Spirren

Anonym sagde ...

Nååååå.... hvor er han sød og smuk!
Tillykke med sønnike:)
sØS

Monja sagde ...

Stort tillykke med mini E og en veloverstået MD scanning.

Signe og Jan sagde ...

tillykke med knægten. Stort!!