mandag den 24. maj 2010

Afsted i drømmeland

hvad hjælper det jeg knæler og græder med min kind mod din
nu er du søvnens pige og ikke mere min
hvad hjælper det jeg stryger dit lange og lyse hår
hvad ved jeg om de tanker, der bag din pande går
måske vil onde drømme slå noget fint og smukt ihjel
og trække slim igennem din værgeløse sjæl
måske har natten båret dig tusind mile bort fra mig
og jeg er helt alene og længes efter dig
(tove ditlevsen)

I løbet af de sidste dage har Max leet højt i søvne flere gange. Det er det BEDSTE. Så ved man at der er rart der hvor han er.

2 kommentarer:

Tommelise sagde ...

Ih hvor dejligt! Vores hund logrer også tit med halen, når han sover, og man kan ikke andet end blive glad, fordi man ved han er glad :-)

Sechen sagde ...

Tak for de fine opdateringer. Jeg bliver helt blød i hjertet over kaffe på sengen og cykelture i byen - og grin i søvne, ikke mindst. Hvor sødt. Nårh.

Nams, hvor er vi nogle heldige kartofler her i blogland!