lørdag den 4. december 2010

CD 25

Jeg er ikke mindre bange for at få en nummer 2 end jeg har været tidligere. Jeg synes vi lige akkurat klarer at holde skindet på næsen for tiden og jeg frygter virkelig hvor svært det må være at klare tilspidsede situationer, når der er 2 børnslogistik.

Man hører jo hele tiden den her slags historier.

Jeg forsøger at overbevise mig selv om, at jeg jo også frygtede belastningen ved barn 1. Og at det viste sig at være langt nemmere at håndtere end forventet...

2 kommentarer:

Sechen sagde ...

Hæ - jeg læste den godt. Og ja ja ja! Til betænkningerne om nummer to. Pt. klarer vi et barn helt fint,men vi har heller ikke særlig travle jobs pt. Men i mit stille sind (og DET siger jeg ikke til nogen - heller ikke til min søde mand, som overhovedet ikke tænker tanken) så kan jeg også godt frygte det der med to børn. Puha. Så er der da SLET ikke noget mig-tid, og puh til vasketøj og putteritualer x 2. Så ER det ikke sjovere.

Men mon ikke vi klarer det? Du har jo været vildt sej med et barn, så mon ikke også med to?

Diana sagde ...

Nøøøøj... ouch! Min mand tør ikke nr. 2 barn og lige nu ved jeg heller ikke om jeg tør. Men du bliver en sej 2-folds-mor. Det ved jeg!