søndag den 5. december 2010

Slut

Ak ja.......

Vi havde besluttet at teste her til morgen. (så det er ikke meget jeg har sovet i nat)

Da jeg stod op var der allerede lidt spor af lyserødt. Og ikke antydningen af streg på testen. Ikke så meget som en lillebitte skygge af en biokemisk eller noget.

Jeg troede jo virkelig på, at vi skulle være svineheldige. Men det er ok - det gør ikke ondt. Først og fremmest betyder det at stakes er rigtig høje næste gang, for det er sidste omgang på det offentliges regning.

Skal næste gang være i december med alle julefrokosterne? eller udsættes til januar - hvor jeg har mit phd-forsvar?

Hvordan er det nu? Skal man død og pine have taget den dersens blodprøve selvom man ved den er negativ?

8 kommentarer:

Tommelise sagde ...

Øv hvor noget bras! Jeg havde også troen på, at I ville være den gode historie. Den man fortæller alle andre, og som man selv kan leve højt på. Men I har jo stadig en chance, så hvorfor ikke næste gang?

Har I overvejet hormonstimuleret cyklus? Hos IVF-syd laver de kun fryseforsøg med hormoner, fordi deres succesrate i naturlig cyklus var meget dårligere. Så det må jo gøre en forskel. De var dog ikke meget for det, da vi var i det offentlige, fordi jeg ikke fejler noget. Jeg blev desværre heller ikke gravid, da jeg endelig fik dem overtalt, men jeg er glad for at vi gjorde forsøget. For tænk nu hvis...

Diana sagde ...

Øv øv og atter øv! Jeg tror desværre at man død og pine skal have taget den blodprøve. Jeg hadede det! I det private skulle vi sjovt nok ikke...
Kram

Sechen sagde ...

Øv altså. Jeg troede sgi også på at i skulle være dem, der bare var heldige. Du har stadig VILDT gode graviditetsrater, husk det.

Ja, man skal ha taget BP. Og jeg hepper på december. Det er nemmere at drikke behersket til julefrokoster end ikke at dobbelt-obsesse over phd forsvar og rugning. Tænker jeg.
Plus bonus: så er det "overstået" så ligger æggene ikke derovre på Riget og flyder :-)

LOK sagde ...

ØV ØV!!!

God pointe Sech :-)

Diana sagde ...

PS: hepper også på december :)

Håbet sagde ...

ØV:( Krydser for næste gang i stedet for.. Måske december er den bedste tid, ph.d forsvar giver i hvert fald stress i sig selv!

Monica sagde ...

Øv at det ikke lykkes i første hug. Men jeg håber og tror på, at lykken er med jer næste gang.

Signe og Jan sagde ...

øv....