søndag den 24. juli 2011

Halvvejs

Så er der seks dage til mens-dag. Det er typisk her ventetiden blir hård, ikke? Man går fra at tænke herregud det går da tjept det her til at være ved at dø af frustration over tidens slæbende langsommelighed. 

Der er jeg ikke endnu. Men det begynder efterhånden at fylde i mine tanker.

Jeg havde ikke regnet med at der skulle være antydningen af symptomjagt denne gang men det er der ved at blive alligevel. For der sker tydeligvis pludselig ting i mit underliv. Det begyndte at hive lyd fra sig i går. I dag føles det næsten mens-agtigt. Og så er det altså svært at abstrahere fra det.

Vi er i sommerhus og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har slappet sådan af. Hvis stress er en faktor mod graviditet burde dette være ideelt. 

4 kommentarer:

Diana sagde ...

Sommerhus-afslapning lyder som den perfekte rugestrategi. Men der følger selvfølgelig tænketid med og så er det ikke underligt at det fylder noget. Det gør det jo endda under stress og larm. Fordi det er stort,- megastort.
Krydser og tanker

Håbet sagde ...

Lyder skønt med sommerhus tur. Håber I har bare en lille smule solskin. Og afslapning lyder skønt. Krydser fingre for at det også batter for de små æg der skal sætte sig godt fast. Knus og god ferie

Anonym sagde ...

Der lyder godt med aktivitet! Håber snart du står med to fede streger!

Knus fra Betty

Diana sagde ...

Nu er du næsten i mål! *hep hep*