tirsdag den 19. juli 2011

ÆO

Af vores seks æg blev fem befrugtet og fire delte sig. Jeg fik lagt 2 4-cellede op, det ene uden fragmentering, det andet m let fragmentering. De resterende to var ikke fryseegnede, så der ligger for fulde 25000 i livmoderen nu.

Bortset fra at Steen lader til at være ekstremt dygtig til sit håndværk, har jeg intet godt at sige om Copenhagen fertility center. Det er en pengemaskine uden antydningen af omsorg for sin skrøbelige kundegruppe. Og hvad der er endnu værre, informationsniveauet er så lavt at det er decideret uprofessionelt og uforsvarligt. Vi skal aldrig tilbage dertil.

4 kommentarer:

Snowie sagde ...

Puh altså - det er sgu ikke i orden :-(

Håber, du bliver gravid <3

Tanker fra Snow

Anonym sagde ...

Åh hvor jeg dog håber, at de 25.000 kroners æg udvikler sig til at være en baby, der er umulig at prissætte. Jeg håber, håber, håber.

/Monica

Diana sagde ...

Masser af tanker og krydsede fingre! Og hvor bliver jeg harm!€#""&/%
Knus

Anonym sagde ...

Ej... Helt uacceptabel behandling.

Nå, men det lyder nu godt med sådan et par fine 4-cellede. Stort held og lykke Knock!

KH Betty