søndag den 7. september 2008

tilbageblik

CD 26:
I dag er exit-progestanen lysebrun. Det hele.
Og den umiskendelige fornemmelse af mens inden for et døgn.
Intet er afgjort.
Men sandsynligheden for at det går godt er blevet mindre, det kommer vi vist ikke udenom.

CD27:
I eftermiddag en gang er det præsis 27 døgn siden min sidste cyklus startede og altså tid til en ny. Men en vis optimisime meldte sig i aftes, fordi jeg konstaterede at mine bryster var ømme igen. Yeay! Nu er jeg i tvivl om, om de i virkeligheden har været sådan hele tiden. Derudover gjorde min E mig opmærksom på, at jeg overhovedet ikke har fedtet hår eller hud. Alt på mig plejer at blive meget fedtet op til mens. Men måske spiller progestanen ind her, hvem ved?

Jeg var helt panisk først på aftenen i går og stort set sikker på, at løbet var kørt. Siden har jeg fået lidt af håbet tilbage igen.

Op - ned. Frem - tilbage. Rundt, rundt, rundt... Jeg vil aaaaaaa!!

CD28:
Uddrag fra upubliceret symptom-log:
14.28: det strammer og føles mens-agtigt. Trussetjek: ingen farve. brysterne ER altså mere ømme end de forgangne dage. Hår og hud normal. Lidt tynd mave.

14.41: jeg kan ikke huske at jeg havde sådanne fornemmelser i maven dengang i Berlin. Men man lægger selvfølgelig mindre mærke til det under sådan nogle omstændigheder. Kan ikke huske, at jeg mærkede nogetsomhelst andet end at jeg var ekstremt træt og ikke i det bedste humør.

14.55: distinkt følelse af at noget skete i trussen. Trussetjek: clear

16.23: har ikke været noget at føle i lang tid nu


18.00: en time med mens-fornemmelser og tiltagende ondt lune


19.59: værste krise hidtil. føltes så meget som om bløding var startet at der gik 20 min før jeg turde tjekke. lettelse! men underliv føles meget meget truende nu...


21.24: må jeg snart gå i seng?? kan ikke holde det her ud.


CD29:
POSITIV!

Ingen kommentarer: