torsdag den 18. november 2010

CD 10

Ja det er sært at skrive sådan en overskrift igen. Det er så længe siden. Men i dag er 10. cyklus-dag og jeg skal til første scanning om et øjeblik med henblik på min first ever fryse-behandling.

Det bliver SÅ mærkeligt at sidde der på 7. etage på Riget igen.

Jeg tror det er første gang nogensinde at jeg er deroppe uden E og i virkeligheden illustrerer det meget godt hvor stor forskellen indtil videre er i forhold til de rigtige bib-behandlinger. Det fylder stort set ingenting lige nu. Men det ændrer sig sikkert snart - det synes jeg man fornemmer på eks-bibsøstre, der starter på projekt søskende.

Jeg glæder mig lidt. Jeg skal jo derop hvor Max er lavet... Det er lige før alle de hæslige oplevelser er blevet til søde minder fordi det endte som det gjorde.

1 kommentar:

Sechen sagde ...

Hørt HØRT! Sådan har jeg det også med Hvidovre i dag. Det er sådan et sted jeg tænker tilbage på som hyggeligt(!!!WTF!).

Det er lige præcis det, der er forskellen. Med lillebrøster tager man scanninger etc. selv, fordi det bare ikke fylder på samme måde. Og det er altså dejligt.

Og uha, Knock. Du er jo gravid igen lige om lidt (tror og håber jeg). Er DET lige mærkeligt at tænke på?

Og ja, tænk hvis vi skulle være så heldige, så er jeg med på en eks-bib-blog-mødregruppe :-)