onsdag den 24. november 2010

ÆO

Kl 11 blev jeg gravid. På den der indtil-videre-måde. Et 10-cellet og et 7-cellet ligger lunt og godt i min livmoder og jeg forsøger at sende kærlige tanker derned for at gøre det ekstra rart og hyggeligt derinde.

Måske bliver et af dem til vores lille Naja (Grønlandsk for lillesøster).

ÆO var så nemt, hurtigt og smertefrit at det næsten ikke er til at fatte. Da Max blev lagt op var det med morfin-drop. Da Max skulle den modsatte vej banede han vejen - i ubehageligt bogstavelig forstand - og det er ikke længere et problem at få adgang med tynd sonde.

Blodprøve d. 8, men mens ventes d. 6., så det er vel den der er test-dag.

6 kommentarer:

Tommelise sagde ...

Gravid indtil det modsatte er bevist! Det er altid en god start. Jeg krydser alt hvad jeg kan og håber at kunne følge dig i hælene i næste uge. Hep hep på alle eskimoerne!

Anonym sagde ...

wauw! sjovt jeg husker ikke ÆU som særlig smertefyldt - jeg husker ÆO som ind i helvede ondt - og det er det eneste jeg frygter helt absurd næste gang - jeg blev glad helt ned i maven over at du skriver at det ikke gjorde ondt denne gang :) og nøj hvor er det spændende!
Kh Vigga

Håbet sagde ...

Hep hep på de små æggebasser inde i varmen:)

Monica sagde ...

Krydser alt muligt for at det lykkes!

Anonym sagde ...

Jeg krydser arme og ben, KH Spif

Sechen sagde ...

Åh, tud og snøft hvor dejligt at læse at der ligger to små eskimoer og varmer sig inde i din livmoder. Jeg tror sgu på det, Knock. 10-cellet er da vildt godt!

Arj, håber sådan at vi snart skal skrive kvalme-indlæg på bloggen (ok, vi følger så først efter i starten af januar - længe leve lang behandling)