tirsdag den 23. november 2010

CD 14

Ja, så er det i morgen tidlig, vi ringer ind for at høre hvordan det er gået med de små æggebasser. Det er altså syret. Den proces der blev sat i stå for 2½ år siden, er i dag fortsat. Forhåbentlig.

Det føles sært. På den ene side vil jeg gerne være lidt mere i det mentalt - jeg bryder mig faktisk ikke om følelsen af, at det er noget der kører helt perifert i min bevidsthed. På den anden side burde erfaringen have lært mig, at det er godt at holde en lav opmærksomhed omkring behandling så længe man kan.

Sandsynligheden for succes med sådan en håndfuld fryseæg er jo lille. Men jeg har jo aldrig fået sat æg op uden at blive gravid. Og jeg har aldrig prøvet fryseæg. Derfor føles det nok som en lidt større begivenhed i morgen end det ville for en med flere fiaskoer på kontoen. Jeg bliver sikkert klogere. Forhåbentlig ikke...

Ingen kommentarer: