mandag den 29. november 2010

CD 20

En uge tilbage. Jeg tænker meget på det og har en snert af trangen til at obsesse over det. Jeg kunne sådan set godt tænke mig, at der var noget mere info, jeg kunne opsøge. Nogle flere udregninger, jeg kunne lave. Men det er der ikke. Jeg er virkelig tæt på maxed out på fertilitetsinfo. Så jeg obsesser ikke. Endnu.
Men svinger på typisk vis mellem 'fnys det er så usandsynligt, at det skulle lykkes så nemt' og 'jamen nogen skal jo udfylde de der 20%'.

Vi ved jo af smertelig erfaring, at i 2. uge af ventetiden bliver det utåleligt for en BIB'er. Mon ikke også det strammer lidt til for en eks-bib'er i 2. uge...? Vi får se..

Har været absurd træt i weekenden. Og synes jo det er latterligt så meget som at overveje at tilskrive det en 3-4 dage gammel æg-oplægning. På den anden side er det også mærkeligt pludselig at være SÅ træt. Kunne et heftigt hormon-udsving alligevel være årsag?

PS: Hvis nogen syntes 10 celler lød voldsomt skyldes det, at jeg fik lagt op på 3. dagen i sin tid. Det betyder jo så faktisk at de var på 4. dag da jeg fik lagt frysebasserne op.

Ingen kommentarer: