mandag den 20. oktober 2008

6 dage tilbage

og ingen tegn på at der er noget nyt på færde. Jeg har det fint og vil ikke have noget imod at gå den der gennemsnitlige uge over tid.

Badeværelset står klar - og efter vask har jeg for første gang jublende kunnet tørretumble alt babytøjet og lægge det på plads i den nyopsatte skabsvæg ved siden af den nyopsatte puslevæg. Det er så hyggeligt og vores nye badeværelse er perfekt!! OK, vi mangler lige at sætte lidt af loftet op igen, men det er en detalje..

Barnevognen er hentet (bugaboo kombi i denim - drønfræk), soveværelset er ommøbleret og vuggen står klar.

Jeg har opgivet at forberede mig mentalt- Jeg må sgu bare prøve at tage det som det kommer. Og jeg er glad.

- - -
Grundet overraskende stor interesse for denim-bugabooen inkluderes her som særlig læserservice et billede

4 kommentarer:

QVINDEN sagde ...

Dejligt, dejligt, dejligt .... og du er klar, når han kommer. jeg ved det!

Diana sagde ...

Dejligt at læse, at det går dig så godt :) Af ren nysgerrighed måtte jeg google Bugaboos denim-udgave...Vidste ikke om jeg skulle regne med en 1990´er stonewashed-jeans-udgave. Det var heldigvis ikke det jeg fandt :D Du har ret, den er drønfræk!

Fru P sagde ...

griner, tænkte også straks på stonewashed...
men den er fed.

Monja sagde ...

Det kan godt være du ikke opfatter dig selv som mentalt forberedt, men du virker nu mere i ligevægt efterhånden, så måske er du det i virkeligheden. Altså du kan jo ikke rigtig forberede dig på hvordan omvæltnigen bliver, men mere på at det bliver en forandring. En helt fantastik forandring. Din bugaboo ligner en rigtig by-vogn. Den ville aldrig have overlevet en uge hjemme hos hos, men lækker det er den.