onsdag den 22. oktober 2008

8 dage tilbage???

Efter at have læst terminsdiskussionen ovre hos LOK, er jeg blevet mindet om, at jeg nok skal tage min terminsdato med et gran salt. For den terminsdato jeg går og regner med her d. 26., er baseret på lille-fisters størrelse ved NF-scanningen. Da jeg dengang gjorde opmærksom på, at undfangelsestidspunktet jo ligesom lå riiimeligt fast, sagde jordemoderen at det kan være et spørgsmål om, hvornår ægget satte sig fast. Og det kan selvfølgelig variere lidt. Men...Burde jeg i virkeligheden tænke på 30. oktober, altså torsdag i næste uge, som min termin?

1 kommentar:

LOK sagde ...

Tjaa...det er egentligt noget underligt noget den der terminsdato.

Når du stadigvæk er i tvivl, så føler jeg mig ikke helt så uvidende, når jeg er usikker på min. Vi må jo ligesom sige at du er kommet noget længere end mig :-))