onsdag den 31. december 2008

Farvel til 2008

Farvel til 2008 og tak. Åhh tak tak tak! Mange meget store drømme er gået i opfyldelse i 2008 og virkeligheden har vist sig at være endnu bedre end drømmen. Det var vidunderligt at blive gravid og skønt at være gravid. Jeg er glad og lykkelig og elsker min lille Max og den dejlige familie, der har ham som midtpunkt.

Tak også til cyberveninderne. Det er dejligt at I er derude. Jeg ønsker af hele mit hjerte, at 2009 bringer jer lykke - i hvilken form den så end måtte komme.

3 kommentarer:

QVINDEN sagde ...

Dejligt at høre fra dig. Jeg håber, at det går godt for både Max og forældrene :-) Kært navn, i øvrigt.
Må I få et fantastisk nytår og et lykkebringende 2009.

Maomis sagde ...

Må 2009 bringe meget mere af alt det gode. Mange hilsner fra Sofie

Diana sagde ...

Det er Jer velundt Knock! Jeg håber der venter mange flere af de fantastiske dage i 2009 og at I yderligere vokser som familie.

Knus,
Ønske