torsdag den 10. januar 2008

Hurrrraaaa

Jeg har været nede at købe 10 blå Camels. Og åbnet en flaske vin. Den respekt kan man vel vise sin elendighed.

Har sovet tusse-dårligt i nat. Ligget og stresset over ting, der akut skal ordes. Vågnede udmattet og vred. Decideret irriteret over, at det nu ovenikøbet skulle være min fødselsdag.

Har været vred hele dagen. Spildt den med hverken at få elimineret stress-faktorer eller hygge mig. What a waste. Om et øjeblik kommer min E hjem og vi skal ud at spise med venner. Der er håb for, at det river mig fri af min vrede-fiksering.

Jeg magter ingenting for tiden. Har indset at en deltidssygemelding er vejen frem. Så mangler jeg bare at finde kræfter til at effektuere den indsigt.

Åh, er det her ikke snart overstået...?

5 kommentarer:

QVINDEN sagde ...

Jeg håber, at du har nydt dine smøger og vinen :-) Desværre kender jeg kun alt for godt, hvordan du har det. Jeg har sgu ingen gode råd - og ville lige som dig håbe, at det snart går over.

Sechen sagde ...

Hehe, god druk og rygetur!

Ja, som du ved er jeg også verdensmester i "wasting time" disciplinen, så en ringe trøst er det måske at vide at du ikke er alene...

Ang. deltidssygemelding - det lyder som en god ide. Jeg tror ikke vi selv og vores omgivelser helt er gode nok til at indse hvor KÆMPE en belastning, det her cirkus er. Min reaktion i november/december var at lukke helt ned og droppe 80% af sociale arrangementer. Surt - men også nødvendigt, tror jeg. Kunne ikke ha' alle de glade mennesker, der var overalt. Badr!

Og endnu en ringe trøst - min mavefornemmelse med dig er at du helt sikkert bliver gravid lige om lidt. Du har alle oddsne med dig - og sidste IVF's forhindringsløb viser jo at du KAN blive gravid. Meget, meget vigtigt at holde fast i.

Signe og Jan sagde ...

tillykke, du. Trods alt :o)

Frøkenhat sagde ...

Tillykke med fødselsdagen - håber den blev veloverstået.

Amocca sagde ...

et forsinket tillykke med dagen - og nyd smøgerne og vinen.... de var også mine faste følgesvenden imellem forsøg.... come to think of it - så er de sgu også mere end gode bekendte i øjeblikket ;)