mandag den 28. januar 2008

Startskud

Så fik jeg det første skud stimulering i dag. Der var ellers lige ved at være panik på, for jeg har ikke kunnet komme igennem til sygeplejersken i weekenden eller her til morgen og melde mig klar. Så jeg mødte bare op på Riget i dag lidt i 9 - temmeligt nervøs ved udsigten til at det kunne gå i vasken i denne måned også (hvorved det ville være 6 måneder siden 1. IVF). Men alt ok.

22 æganlæg undervejs. Slimhinde fin og tynd.

Jeg har været ekstremt nedtrykt det sidste par dage. Håber det blir lidt bedre snart.

7 kommentarer:

LOK sagde ...

Vil bare lige ønske dig held og lykke med stikkeriet :)

Signe og Jan sagde ...

Super tillykke med opstart

Frøkenhat sagde ...

Så er du på vej - og vi er lige i hælene på dig som backing-gruppe.

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt: Lige som jeg følte mig mest ængstelig over at skulle i gang igen og meget, meget alene materialiserede sig pludselig hele denne backing-gruppe igen. Jeg ved ikke, hvorfor det betyder så meget, men det gør det. Stort knus til jer alle.

Mira sagde ...

Fedt at i endelig kommer i gang! Held og lykke ønskes også herfra!

Anonym sagde ...

Pøj pøj... krydser alt hvad krydses kan!

QVINDEN sagde ...

Alt mulig held ønskes du her fra. Jeg hepper og hepper.