mandag den 21. januar 2008

Take II

Jeg forventer mens på torsdag, d. 24. Altså om tre dage. Så er vi klar til næste tur i karusellen. Jeg glæder mig helt vildt. Virkelig! Hvad er det for en sindssyg masochisme? Det er altså svært at forstå. Ikke mindst fordi der den sidste uge har været så mange hjerteskærende tidlige aborter. Sandsynligheden for at komme et sted hen, hvor det gør endnu mere ondt end her, er så stor.

I går hørte jeg mig selv sige til min E
"Jeg kan slet ikke vente - jeg glæder mig så meget. Jeg er ligeglad med om vi bliver gravide. Bare jeg må have lov til at være i behandling"

Det er sgu da vanvittigt. Men lige nu føles det sådan. Føles som om det værste er at være mellem behandlinger, hvor der ingenting sker.

Jeg er jo i kort behandling, så hvis alt går planmæssigt skal jeg have æg ud den 5. februar. Nøj hvor jeg glæder mig. Man skulle tro jeg var en 'Newbie Barbie'- men det er jeg måske også i virkeligheden.

1 kommentar:

QVINDEN sagde ...

Muligvis er det vanvittigt, men det er jo den virkelighed, vi er i.
Krydser fingre for det næste forsøg for dig. :-)