onsdag den 9. januar 2008

status

Hov, vi skal vel lige have en hurtig cyklus- og behandlingsstatus med. Efter 4 dage med pletblødninger (som jeg aldrig før i mit liv har oplevet at have) kom mens d. 28. december. Og dermed må vi springe endnu en cyklus over inden 2. IVF. Hvad angår IUI, lod jeg min E overtale mig til at droppe det. Han mente det var bedre at tage den så meget med ro som muligt indtil IVF’en og ikke belaste os selv med en behandling med så relativt ringe odds. Det var en god vurdering fra hans side, tror jeg. For jeg tror faktisk ikke jeg har det i mig lige i de her dage.

2 kommentarer:

Signe og Jan sagde ...

STORT Tillykke med fødselsdagen!!!!!! Tror godt jeg ved hvad du ønsker dig, jeg håber af hele mit hjerte at du får det i år. (Det er et meget fint skrevet indlæg om din jul, du har forfattet. Jeg tror vi er mange, der kan gekende dine tanker og følelser)

QVINDEN sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen - og dejligt med livsstegn fra dig (hvem sagde junike :-) ).

Jeg genkender dine tanker og følelser. Håber det bedste for dig i det kommende år.