fredag den 1. februar 2008

CD 7

Scanning i morges. Det ser rigtig fint ud. Slimhinde m 3-lag på 7,5 mm. 7 æg mellem 11 og 14 mm, et enkelt på 14 og en del lige under 11. Tror at det er rigtig fint og Anne E mente det nok ville blive en bedre cyklus denne gang end sidst - hvor den sådan set også var ok.

Min egen oplevelse er, at jeg reagerer mere på behandlingen denne gang. Jeg er for det første meget, meget træt, men det var jeg vist også sidst. Har det sidste døgn også haft hovedpine og kvalme, der kommer og går. Men først og fremmest har jeg haft decideret ondt. Det havde jeg ikke sidste gang. I går aftes havde jeg faktisk så ondt, at jeg var nødt til at ligge fladt på ryggen hele aftenen. Men i dag er det meget bedre. Mystisk.

På en eller anden måde føler jeg mig ikke helt mentalt forberedt på alt det her. Jeg føler mig lidt latterligt for at skrive det - vi har immervæk ventet i 4 måneder og været igennem det før, så vi ved hvad det indebærer. Og alligevel er det lidt som om det kommer bag på mig nu. Utroligt, men jeg tror faktisk jeg har haft mere fokus på phd'en end fertiliteten den seneste tid. Hurra for det!

Næste scanning på mandag. Anne E siger, at jeg nok må være forberedt på, at det kommer til at trykke meget og give en del ubehag denne gang. Det er sgu i orden med mig. Bring it on.

5 kommentarer:

Monja sagde ...

Hold da op det lyder godt. Skidt med at fokus ikke helt er på projektet. Det er i hvert fald ikke det som kommer til at afgøre resultatet. Jeg krydser fingre for dig/jer.

Knus fra Monja

Signe og Jan sagde ...

tillykke med de gode udsigter

Sechen sagde ...

Jeg er da vist helt bagud! Sådan, en ordentlig bakke æg og en go' slimhinde, skønt at læse.
Jeg har jo hele tiden haft det sådan med dig at jeg virkelig TROR du bliver gravid i denne omgang. Mærkeligt. Men sådan har jeg haft det siden jeg læste om hele dit efterårsforløb og MA'en.

Det med fokus - vær bare glad for at fokus måske ikke er 100% på det - det gør måske ventetiden en smule mindre ulidelig. For man bliver jo ikke mere gravid af at tænke på det (det var lige en erfaringsbaseret oplysning - måske er den subjektiv) Og hurra og klap på ryggen til os når vi kan finde ud af fokusere på andet end fertilitetsgejl!

Jeg glæder mig til at høre hvornår æggene skal ud. Go æggestokke, go go!

Sechen sagde ...

Og pøj pøj til dit underliv i morgen! Glæder mig til updaten fra stokkene!

Frøkenhat sagde ...

Jeg krydser...