torsdag den 7. februar 2008

Ægudtagning

Vi stod op tidligt-tidligt i morges, spiste dejlig morgenmad med friskbagte boller og havde en hyggelig start på ÆU-dagen. Forlod hjemmet rolige og afslappede og ankom til Riget på samme måde kl 8.15. Det blev vores tur kl 10 og det gik som smurt. Det var en helt, helt anden oplevelse end sidst. Jeg fældede ikke en gang en eneste tåre. Utroligt!

21 æg blev det til. 21!!!! Det er skisme da mange. Desværre indebærer det muligvis, at vi kun får lov at få sat et enkelt æg op pga risiko for overstimulering. Typisk - så skal sandsynligheden for at det lykkes alligevel lige have et nøk nedad.

Hvorom alting er. Jeg er glad for det, især for at det var så nemt denne gang.

5 kommentarer:

Signe og Jan sagde ...

WAU 21, det var da heeelt vildt. TIllykke med megahøsten!!

LOK sagde ...

SÅDAN !!! 21 det er godt nok flot. Kan godt forstå hvis du har været øm i maven...

Krydser fingre for at de alle bliver befrugtede!

Anonym sagde ...

Held og lykke herfra. Gid at denne gang vil blive din gang. Jeg er sikker på, at vi er mange som hepper på dig!

Anonym sagde ...

SÅDAN!! Jeg bliver helt glad og varm indeni over at det går så godt denne gang.

U rock Girlie

Krammer fra Spiffen

Sechen sagde ...

For filan da, Knox! Sikke da en "dejlig" dag og fantastisk høst! 21 æg - det er jo helt viiildt - hvor er det bare dejligt. Altså, den her ÆU har jo også ventet på sig, så mon ikke de bare har ligget der og veeeentet på at komme ud?

Jeg håber at du har det ok i dag og at overstimuleringen ikke er gået helt amok, men at du bare er "almindelig" dårlig...?

Æggeknus
Sech