søndag den 24. februar 2008

TÆNK HVIS VI ER RIGTIGT GRAVIDE

Det har min E og jeg sagt skiftevis sådan ca en gang i timen de sidste 2 dage. Tænk hvis alle de dejlige ting virkelig skal begynde at ske nu. Tænk hvis der kommer et barn ud af det i begyndelsen af november. Tænk hvis behandlingsmareridtet er slut. Frygten for aldrig at få bio-barn annuleret. For at sidde fast i det her pseudo-liv i mange år endnu. Tænk hvis..

Fokus er rettet mod abort-statistikkerne nu. Det siger sig selv.
20% risiko for at det ikke går - hvis man ikke medregner biokemisk (og det kan man næsten så småt begynde at udelukke på nuværende tidspunkt, ikke? )
Svend Lindeberg skriver, at hvis der ses hjerteblink i en uge 7-scanning, så ryger risikoen for abort under 5%. Kan man deraf slutte, at de mange aborter op til uge 12 i virkeligheden er sket inden uge 7, men først opdages senere? Det må man kunne.

BP i morgen og hvis det går godt så lægger vi os lige til at sove indtil 3. uge i marts.

5 kommentarer:

Signe og Jan sagde ...

Kæmpestort tillykke!!! Krydser fingre for et dejligt højt HCG tal og ikke mere farver

Anonym sagde ...

Hurrahhhh
Det var da den mest tydelige test streg jeg længe har set.....mon der er dobbelt jackpot???

PS...jeg har min neurotiske når-man-endelig-er-gravid-hvad-kan-man-så-gå-og-frygte-liste i god behold endnu...men jeg har ikke skullet bruge den.

Og husk for GUDS skyld, Knoxen at lejlighedsvise pletblødninger betyder ikke en skid....endda rødblødning omkring 2. måned betyder intet..kroppen skal bare lige vende sig til det.

Det er så dejligt for dig oh du gravide Knoxie...jeg bliver helt rørt.....

Stor krammer fra Spiffer

Anonym sagde ...

Kost siger de....rigtig kost forhindrer mange tidlige aborter...masser af fisk og æbler og masser af grønt og vitaminpiller...husk din morgensmoothie med den gode opskrift...det er nu du for alvor får brug for den.

Altså Knoxie, du har lige reddet min dag. Jeg er SUPERGLAD på dine vegne.

Det skal nok gå godt!
Spiff igen

Anonym sagde ...

Åhhh, wow! Supertydelig test. Den sidder da lige i skabet!!!! Spændende hvad BP'en siger - højt Hcg tror jeg.

Anonym sagde ...

HALLO kan vi så få det tal??