tirsdag den 5. februar 2008

CD 11

Sidste scanning i morges. Der er nu de tre follikler på over 17 mm, der udløser ægløsningssprøjte. Det ser stadig rigtig fint ud. Der var mange, der lå omkring de 16 mm og alt tyder på en fin høst.
Har fået de sidste 150 enheder Puregon, i aften står den på ÆL-sprøjte og i overmorgen møder vi på Riget kl 8.15 til den store tur i gyngen.

Jeg har det fint. Er meget opspilet, har afsindigt ømme bryster og er træt. Men det er til at leve med.

Vi har aftalt at bruge i morgen aften på at forberede trøste-ting til ÆU-dagen. For eksempel har vi besluttet at lave min yndlingslagkage (en bid af mocca og nødde-himmel) som jeg må voldæde, når jeg vågner af morfin-rusen. Vi laver forberedelser til superlækker middag. Vi lejer på forhånd film. Gør rent og sørger for at her er smukt og dejligt at være. Gør klar til en rigtig dejlig morgenmad, vi kan spise inden ÆU. Denne gang vil vi tage til ÆU mentalt velforberedte og så rolige som man nu kan være. Sidste gang var det rent kaos og panik. Ikke igen!

4 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Rigtig god idé at gøre ÆU-dagen til en forkælelses-dag. Kan i øvrigt også anbefales, når æggene skal lægges op. Føles bare så rigtigt at passe godt på sig selv de dage, synes jeg.

Monja sagde ...

Næææ, hvor det lyder som om i får en rigtig hyggelig kærestedag. Jeg bliver (næsten) helt misundelig på dig. Og sikke en vild høst det tyder på.

Knus

Signe og Jan sagde ...

krydser fingre

Sechen sagde ...

Kære Knock held og lykke med høsten i dag - det lyder faktisk som om i skal have en hyggelig dag.
Glæder mig til at høre nyheder om æggebasserne.
Go' hyggedag fra Sechen