mandag den 25. februar 2008

hCG på fucking

841!

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

WOOOOHOOO!!!! Den/de sidder godt fast! Må man sige tillykke nu???

TILLYKKE - kæft hvor er jeg glad på dine vegne.
stoooooort kram
Søs

Signe og Jan sagde ...

WOU. Det var da heeelt vildt.

Anonym sagde ...

Tillykke, TILLYKKE. Hvor dejligt :-)

Sechen sagde ...

Ej, men for syv søren, kære Knock, så er du sådan rigtig helt og aldeles meget gravid!!! Hvor er det viiildt og dejligt! Stort tillykke herfra. Det var godt nok velforjent!

Knus
Sech

Sechen sagde ...

Forresten har jeg 51 hcg'ere, du gerne må få af mig - men det ser ikke rigtig ud som om du har brug for dem!

Anonym sagde ...

SÅDAN - fandme så, Knox

Spif

Frøkenhat sagde ...

Jamen, jamen, jamen... Hvor er det bare godt. SÅ dejligt. SÅ fantastisk. SÅ rigtigt.

Uhhhhhh, bliver helt overgearet og sidder og smiler over hele hovedet. Og glæder mig helt vildt til at følge dig gennem graviditeten. Tænk - nu skal du være mor (og hvis jeg så lige husker efter, så er det vist faktisk først en erkendelse, som kommer langt senere - det der med, at man ikke bare er gravid men faktisk også skal være mor...) Og se hvor jeg snakker - det gør jeg altid, når jeg bliver begejstret...

Det korte af det lange: TILLYKKE!

Anonym sagde ...

Stort tillykke med det højt hCG. Fik du mon lagt to æg op?

Mira sagde ...

Wauv, flot hCG, tusind gange tillykke :-) Mon der er en eller to? :-)

QVINDEN sagde ...

KÆMPE stort tillykke til dig. Jeg har ikke rigtig fået læst med de seneste par dage, så det var dælme en overraskelse af de gode.
Er meget, meget glad på dine vegne.

Frøkenhat sagde ...

Nu er du vel ikke gået helt i chok?!

Anonym sagde ...

Ej skriv nu noget altså!!

Søs