onsdag den 13. februar 2008

Lidt til gaden, lidt til gården

For Filan da, som Sechen ville sige. Den har stået på opkast og diaree her på matriklen. Eller rettere, jeg stod for opkast og diaree et døgns tid og derefter lagde min E sig til at sove i 19 timer. Ved ikke, om det er noget omgangssyge eller reaktioner på weekendens eventyr. Det påfaldende er, at efter sidste ÆO gik min E, som ellers virker ret rolig og upåvirket af situationen, også direkte hjem og sov et lille døgns tid.
Hvad mig selv angår kan jeg mærke, at jeg egentlig helst vil holde fast i den der omgangssyge lidt endnu. Jeg kan slet ikke holde ud at skulle face verden. Men samtidig bliver jeg bare mere og mere udslukt af at gå herhjemme og være mopset. I morgen må jeg vist vende tilbage til hverdagen. I morgen...

4 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

God bedring!

Spirren sagde ...

God bedring KNO, og så er dt vist lidt for lang tid siden, jeg har været på besøg herinde - jeg xxxx alt for dig, og håber det bedste den 25.

Knus Spiren

Sechen sagde ...

For.... nej, jeg må hellere variere en smule :-)men altså det skal da heller ikke bare være lutter lagkage denne gang, hva?

Angående det med at fjæse verden, behøver du det? Kan du ikke arbejde lidt hjemme og bare lige komme dig lidt ovenpå weekenden og sidste uges begivenheder? Det har jo været en hård omgang rent fysisk, og måske sidder der også lidt på den mentale front?

Håber i er ovenpå og at din E er vågnet :-)

Sechen sagde ...

Hvordan mon det går i rugeriet? Nogle gode tegn, som vi nysgerrige medbloggere kan guffe lidt i?

Weekendtanker fra Sechen