mandag den 4. februar 2008

CD 10

Så var det stimuleringsdag 8-scanning her til morgen og det gik rigtig fint. Der er 14 æg på 11-14 mm, 3 på 15-16 og et enkelt på 17. Så jeg får kun 150 enheder Puregon denne gang (250 sidste gang), skal scannes igen i morgen og alt tyder så på, at det, som jeg håbede og forventede, bliver til ægudtagning på torsdag med oplægning søndag. Det er dejligt, at det hele ser så vellykket ud indtil videre.

Jeg har det OK. Er træt, men bortset fra de første 3 timer om morgenen, hvor jeg virkelig føler mig som en zombie, er det egentlig ikke så slemt. Jeg har de ømmeste dutter og af og til lidt ondt i underlivet, men ikke mere kvalme og hovedpine som i slutningen af sidste uge. Jeg er heller ikke voldsomt hypersensitiv. Alt i alt synes jeg, at jeg indtil videre slipper let. Og jeg nyder, at jeg ikke obsesser alt for heftigt. Indtil videre...

2 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Mine fingre gør snart helt ondt af det krydseri...

LOK sagde ...

Lyder da rigtigt positivt!!

XXXXXXX