fredag den 22. februar 2008

CD 27

I eftermiddag en gang er det præsis 27 døgn siden min sidste cyklus startede og altså tid til en ny. Men en vis optimisime meldte sig i aftes, fordi jeg konstaterede at mine bryster var ømme igen. Yeay! Nu er jeg i tvivl om, om de i virkeligheden har været sådan hele tiden. Derudover gjorde min E mig opmærksom på, at jeg overhovedet ikke har fedtet hår eller hud. Alt på mig plejer at blive meget fedtet op til mens. Men måske spiller progestanen ind her, hvem ved?

Jeg var helt panisk først på aftenen i går og stort set sikker på, at løbet var kørt. Siden har jeg fået lidt af håbet tilbage igen.

Op - ned. Frem - tilbage. Rundt, rundt, rundt... Jeg vil aaaaaaa!!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åååh, for en gyser! Jeg krydser og krydser og håber og håber det SKAL altså bare lykkes denne gang! Det er DIN tur og det har du fortjent SÅ meget!

Skod rutsjebane. Det er så sindssyg hårdt og du er i mine tanker her i kontorlandskabet.
Sech

Anonym sagde ...

Det er godt nok stridt! Er det brune gået væk igen?

knockmeup sagde ...

Ja, indtil videre er det brune væk - men de sidste par måneder har jeg haft sådan et par isolerede bloddryp op til mens, så...

Anonym sagde ...

Du kan ikke vide om du er gravid...det brune betyder NADA.
Det havde jeg on and off i starten af min graviditet endda helt uden det der Crinone du har spist....det kan lige så godt gå godt som skidt her og nu.....

Og jeg havde ingen brystspændinger....symptomerne på gravid og ikke-gravid er efter min erfaring helt vildt irriterende ENS.

Jeg hepper på de æggebasser....
Spiffen