lørdag den 9. februar 2008

skrid!

Jeg har sagt det før, men jeg er nødt til lige at have luft for det en gang mere.

Hvad bilder de sig ind, de møg-sække, der tillader sig at deltage i Barnløse-i-behandling debatterne, alt imens de har 1, 2 , 3 børn i forvejen. BarnLØS - det er da ikke så svært at forstå. Opret jeres eget forum om fertilitetsbehandling. Fint med mig. Men jeg gider ikke høre jeres klynkende frustrationer over, at et forsøg ikke er lykkes, altimens jeg skal se på billeder af de her 1, 2, 3 børn i jeres signatur. Vi er IKKE i samme båd. Skrid!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh, jeg husker følelsen. Ligesom dengang, hvor jeg skulle have foretaget en udskrabning efter min ufrivillige abort og de valgte at køre mig igennem barselsgangen fyldt med nyfødte babyer og balloner??!!

Jeg skal nok huske at holde mig fra debatterne, hvis jeg skulle få den (tror jeg nu ikke men man skal jo aldrig sige aldrig) at gå i behandling igen... det manglede sgu bare.... Håber snart det går fremad - du skal bare vide, at jeg omtrent en milliard gange har tudet og tudet på arbejdet, fordi alting gik i koks...
stort kram
Søs

Sechen sagde ...

Ja, ja og JA! Har sgu også ret svært ved dem med alle deres billedfriser af deres skodunger, der bare liiige vil ind og sige at de synes det er synd for en at man er barnløs og at de ææælsker deres børn over alt på jorden. Fedt for jer, hva?

Og godt at høre at andre end os (Søs) også har været igennem job-tuderen. Hjælper i hvertfald at læse på en solskins/tudedag her i hovedstaden.