søndag den 13. juli 2008

En ny fase? (25+0)

Er det en fase? Er det tredie trimester, der nærmer sig? Eller får jeg bare ikke jern nok? Jeg bliver så træt af så lidt. Det er simpelthen den mest utrolige fysiske udmattelse. Føler nærmest ikke, at jeg kan stå på benene, fordi min krop er så træt. Jeg kan være moderat aktiv i 2-3 timer og så er jeg klar til en lur. Gerne 1-2 timer, hvis omstændighederne tillader. Jeg kan sove hvorsomhelst nårsomhelst. Lukker øjnene og snorksover øjeblikkeligt. Jeg håber da godt nok, at det bare er en fase og ikke skal være sådan her resten af graviditeten, for det er da lidt af et handikap. Man må jo adlyde til sin krop.....!

2 kommentarer:

QVINDEN sagde ...

Jeg satser på, at det er en fase, for jeg er også ramlet ind i fænomenet (igen). Så lad os være enige om, at det er noget, der går over lige om lidt, og ind til da ... Sov godt :-)

Monja sagde ...

Desværre nok en fase der varer et par måneder endnu :-) Jeg sov godt nok også meget.

Sov godt :-)