fredag den 4. juli 2008

Han kommer!

Snowie har skrevet i en kommentar i dag, at det er bare at give nydelsen frit løb, for det er helt sikkert, at han kommer.

Netop samme tanke har jeg haft det sidste par dage. Selv hvis alt går helt galt, så kommer denne lille søn til verden. Han kan ikke forsvinde igen nu. Han kan ikke længere gå i sig selv. Han kommer ud, med ben og arme og mave og navle, med ører og en lille bitte næse. Jeg er sikker på, at han kommer ud og lever, men selv hvis han ikke gør, skal jeg føde ham og vi skal holde ham og han vil for altid være vores søn (jvf. Sofie)

Tænk at vi er nået hertil. Jeg er så lykkelig!

2 kommentarer:

Maomis sagde ...

Det kan jeg godt forstå. Det er da også bare helt vildt stort! I skal have en søn – ja, faktisk har I ham jo allerede. :-)

Anonym sagde ...

Kære Knock - hvor må det være en fantastisk følelse at sidde med i hele kroppen! Dejligt at læse om al din lykke her på siden. Man kan godt fornemme den helt ud igennem den dersens glasskærm, jeg sidder foran.
Knus fra Sechen