søndag den 28. marts 2010

Jeg hader iPhone

Virkelig hader. Som i AAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHH

Min E, der i forvejen brugte pænt lang tid hver dag på liiiige at tjekke nyheder - mest sportsnyheder selvfølgelig - sidder nu med den fucking iPhone og holder sig opdateret om ligegyldigheder døgnet rundt. Og jeg kan virkelig ikke holde det ud.

Det er en sindssyg mani og jeg tror slet ikke han er klar over, hvor mange timer han er oppe på at bruge på det hver dag. Tid der kunne være brugt på noget andet. For tid er ikke noget vores husstand har i overflod.

Grrrrrrr

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej.... Føler mig liige lidt ramt, for jeg sidder herog checker div blog-opdateringer fra min iPhone :D

kh en der troligt følger med

Fru P sagde ...

ha ha, jeg hader bare internettet - i al fald når jeg ikke er på!! min mand bruger al al for meget tid på EB.dk hele døgnet rundt, har sagt til ham at jeg tror han er afhængig... og det er han..suk

Maomis sagde ...

Min mand har også sådan en tingest og han har den på sig konstant! Ved hvad du snakker om. Jeg skal ikke have sådan en, for jeg ville bare gøre det samme. Spild af tid.

Diana sagde ...

Jeg hader (sports)nyheder men er vældig glad for iPhonen :)
Til gengæld er det irriterende, at manden modtager arbejdsmails på den døgnet rundt og derfor er konstant tilgængelig og liiiiige skal fikse et eller andet...