onsdag den 17. marts 2010

med bævrende knæ

Jeg har taget et afgørende skridt her til morgen. Jeg har ringet til fertilitetsklinikken. Gisp! Jeg skulle bare høre hvad lillesøster-frost proceduren er. Forestillede mig at det tog lidt tid at sætte gang i hele det tunge system igen.

Men nej. Henvisning fra lægen og så 'må du hellere ringe sådan 14 dage inden'

Hahahaha undkyld, men det er sgu komisk. 14 dage inden!! I princippet kunne jeg få lagt æg op i næste cyklus. Når man har været vant til vente-vente-vente-vente-til-man-blir-sindssyg, så virker det helt vildt.

Jeg skal ikke noget i næste cyklus - det er helt sikkert- men jeg glæder mig. Først skal jeg have ryddet op i min krop. Stress først og fremmest. Phd'en skal ud ad døren. Og bagefter skal der luftes grundigt ud. Væk med stress-smøger og rødvin, ind med frugt, grøntsager, motion og solskin. Jeg glæder mig rigtig meget til at bruge sommeren på at gøre koppen klar til lillebrøster.


Hihi blev helt fjolleglad...

6 kommentarer:

Diana sagde ...

Wow Knock, du er jo skruk for alvor. Det var jeg slet slet ikke klar over! Nøøøj, jeg får helt kriblen i maven på Jeres vegne :)

lauriestrode sagde ...

*Får helt tårer i øjnene* Øj, hvor spæmdende - glæder mig til at følge de næste mange måneder...for du bliver da helt sikkert gravid med en lillesøs til smukke Max

lauriestrode sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Fru P sagde ...

wauw... sikke et skridt, glæder mig til at følge efter om 1 - 1,5 måske?

Sechen sagde ...

Hæ det lyder da helt vildt dejligt! Og ja, totalt bizart at det kan gå så hurtigt, når vi har ventet og ventet og ventet i en uendelighed - og så er det lige TOEREN der er ikke er behandlingsventetid på. Mærkeligt.

Ih, jeg glæder mig til at høre mere...

Ja, og så har du simpelthen den sødste lille Max. Nams.

Monica sagde ...

Ej hvor spændende .... Ihh... bare det var mig. Glæder mig til at følge med her på sidelinjen :-)