tirsdag den 16. marts 2010

Max' første togrejse



Max og hans far har netop sat sig på IC-toget på vej mod farmor i provinsen. Der skal de være et par dage. Jeg føler mig en lille smule misundelig, men først og fremmest rigtig glad ved tanken om mine to mænd på Max' første togrejse på en smuk smuk forårsdag. De får det rigtig hyggeligt er jeg sikker på og mon ikke de også kommer til at smelte et par gammeldamehjerter undervejs.






Jeg skal benytte lejligheden til at arbejde helt uforstyrret et par dage og det glæder jeg mig til.

5 kommentarer:

Diana sagde ...

Så er der dømt herretur :0) Jeg håber i alle 3 får et par dejlige dage.

knockmeup sagde ...

Herretur indeed. Bemærk hvordan den lille dreng sidder i blæsten på hovedbanen uden hue på.. Tsk tsk sådan nogle telefon-fotos kan afsløre mangt og meget.

Tror nok at det er en kendt sag, at mænd er ligeså gode forældre som kvinder med undtagelse lige af det med at sørge for den rette påklædning. Y-kromosomet blokerer tilsyneladende..

Tommelise sagde ...

Rigtig god tur til drengene. Håber ikke du kommer til at savne dem alt for meget, men får brugt tiden godt på dig selv.

Diana sagde ...

Haha så har jeg lært det med! Det er jo rart at vide, at y-kromosomet har overmagten, så jeg ikke bliver alt for hys på N til den tid :)

knockmeup sagde ...

Y-kromosomet har sejret. Her til morgen forlyder det at Max er blevet forkølet :-(