lørdag den 8. marts 2008

Når kampen bærer frugt

En af blogsøstrene skrev for nylig om en rigtig dårlig oplevelse med at have sit barn med tilbage på klinikken til hr doktorens store irritation. Det gjorde stort indtryk på mig.
Jeg faldt netop over denne udveksling med Svend Lindenberg på Nordica.org:

Hej Svend.
For 4 måneder siden blev jeg mor til en dejlig dreng. Han er blevet til ved hjælp af ægdonation på Nordica. Ja, jeg var en af de få heldige, som der fik æg.
Jeg vil frygtelig gerne vise ham til dig/jer. Er der interesse for det og må man i det hele taget tage børn med på klinikken?? Jeg kom der igennem et år og så vist aldrig et eneste barn.

Med stor taknemlighed
Susanne


----- 

Kære Susanne

Ja børn må meget gerne komme på Nordica. I aner ikke hvor stor forundring og ydmyghed det skaber hos os at se de børn, med arme og ben og glæden hos forældrene , når vi normalt kun ser disse som æg i vores inkubator. Det er stadigt et stort under for mig efter 30 år at se disse æg blive til mennesker. Jeg fatter det ikke helt, men glæden er stor

------
Rørte tårer i store mængder her hos mig

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Spot on - hvad kan man sige: der er en grund til at Svend er så populær. Den mand er bare superdejlig!