tirsdag den 10. juli 2012

5+0

Mit HcG er 1000 og jeg tudbrøler af lettelse

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

tillykke - for pokker tillykke

Jeg kniber en tåre med dig!

Mange kram Vigga

Maria sagde ...

Det der det er jo intet mindre end fantastisk! Tillykke med det knock, det er en rigtig god start.

Det ser sgu da ud til at vi får os et par forårsbørn (7-9-13)

Tommelise sagde ...

Sådan skal det være! Det er det rigtige svar! Fedt! Tillykke!

Håbet sagde ...

Stort stort tillykke:):)

Snowie sagde ...

Snowie <3 også Trianglen!

Stort tillykke!!

Anonym sagde ...

kæmpe tillykke - hvor er det fantastisk. jeg har holdt vejret - hvor er jeg glad på jeres vegne ! kram anne

Sechen sagde ...

Jamen, selvfølgelig er det det. Tillykke, kære Knock. Det er dig vel undt, jeg glæder mig til at læse om en vellykket scanning om nogle uger.
Phew, altså. At der er nogen, der slipper igen nåleøjet, det er sgu da rart at vide!

Monica sagde ...

Hvor er det skønt for jer. TILLYKKE.

Anonym sagde ...

Hej og TILLYKKE! Jeg googlede "graviditetschancer ved 2 cellede æg" og havnede her:) Jeg fik lagt to 2-cellede op hos Trianglen i torsdags, og tør ikke håbe for meget (men kan selvfølgelig ikke lade være). Men din historie giver i hvert fald håb om at 2-cellede KAN blive til noget. Jeg har en 2-årig datter fra 3. ICSI på rigshospitalet, hun kom til verden på 2 4-cellede æg.

Bedste hilsener og held og lykke,
J