torsdag den 5. juli 2012

CD 30 test

Jeg er næsten helt flov over at lave en ny update. Men jeg har lavet en finsk G-test her først på aftenen. Teststregen er ikke så mørk som kontrolstregen, men den er tydelig og den kom sådan mere eller mindre med det samme. Så der er i hvert fald ikke noget, der tyder på at hcg er faldet væsentligt.

Til gengæld har jeg for første gang oberserveret lidt farve i exit-progesteronen. Og der føles også sådan lidt faretruende i underlivet. Sådan var det også med Max, sådan var det også med Max, sådan var det også med Max...

Pleeeeeaaaase.....

1 kommentar:

Maria sagde ...

Jeg tror på den Finske test og krydser alt hvad jeg kan for, at farven bare var på grund af....flymaden...eller det finske vand...eller det faktum at hormonerne har det med at gøre den slags ved exit-progesteronen. Alt andet ville være urimeligt!