søndag den 8. juli 2012

CD 33

Intet nyt her. Ingen symptomer i hverken den ene eller anden retning.

Tror nok at jeg ringer og tigger om en blodprøve i morgen. Ikke at det løser problemet. Selvom blodprøven er fin i morgen, kan det jo sagtens nå at gå galt endnu. Jeg er bare nødt til at vide det, hvis det allerede er sket.

For selvom jeg/vi ikke tillader os at tro helt på det, så fylder det meget. Rigtig meget. Hele tiden. Hvert eneste sekund. Og hvor ville jeg dog gerne give mig lidt mere hen til det.

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Lyder som en god plan. Jeg kan godt forstå at du gerne lige vil høre at hcg stiger som det skal. Så kan du nok trods alt slappe en smule af.

Sechen sagde ...

Jeg kan godt forstå dig. Og måske gør BP dig lidt mere sikker i din sag. Men Knock, du ER gravid. For real (er du ikke vild med min skrå-sikre-som-om-jeg-var-læge-ekspert-tilgang?). Baseret på min egen erfaring (og jeres andres) så tror jeg ikke man kan give sig hen før der er gået lidt længere.

Men puh, hvor bliver det fedt når i kan!