tirsdag den 3. juli 2012

CD 28 & test

Vi startede dagen med én streg og to åhhh nej, det kan simpelthen ikke være rigtigt.

Lige så langsomt dukkede nr 2 streg op. Først helt utydelig men efterhånden sådan som man ser den på billedet.


Der gik mere end de maksimale 5 minutter inden den så sådan ud, og vi ved ikke om vi er købt eller solgt. Biokemiske har man jo i hobevis, når man er 40 som mig.

Selvfølgelig er det her langt langt bedre end det hvide felt, vi så først. Men det er ikke rigtig noget, man kan være glad for, når den er så svag på CD 28. På Max' CD 29 så testen sådan her ud.


10 kommentarer:

Maria sagde ...

JUBIIIIIIIII - JUHUUUUUUUUU - Fantastisk!!! Åh jeg er så glad...lidt mærkeligt i grunden, jeg kender dig jo faktisk ikke, men havde virkelig håbet for dig :-)

Heller ikke fedt at flashe sine positive tests, hvis du skulle være i sorg!

Jeg må sige at jeg ser en MEGET overbevisende streg!

Hvor er det bare en dejlig dag ikk.

Anonym sagde ...

Tillykke! Den er da slet ikke svag. Og biokemisk, ja ja, men det er da mest sandsynligt, at du faktisk er rigtig gravid. Wauw!

knockmeup sagde ...

Huy blir da lidt mere optimistisk nu. Men selvom stregen er fin nu, tog den altså lang tid om at komme

knockmeup sagde ...

Hvordan plejer man at fortolke det med at stregen først viser sig sent?

Anonym sagde ...

tillykke tillykke - fantastisk så sejt - du indgyder håb - årh hvor dejligt. Som min veninde sagde da jeg ventede min søn og mine streger så sådan der ud: "en streg er en streg - der er noget" - og hurra der er noget!

Kram fra Vigga

Anonym sagde ...

Kære Knock,
Da jeg testede positiv med min datter, var det også med en svag - og sen - streg på CD 28. De følgende dage blev den blot stærkere - så tillykke!!!
Kh. en mangeårig læser

Anonym sagde ...

Jeg tror altså også, den er god nok. Men jeg kan godt forstå, du er lidt tilbageholdende med at feste, indtil du har et tal fra blodprøven.

Jeg er også i gang på Trianglen for at få en lillesøster/bror - og har fulgt din blog, siden jeg var i behandling med min datter. Den ahr været en stor trøst. Og jeg håber og tror, du har været heldig den her gang.

Karen

Sechen sagde ...

Juhuuuuuu her fra morgen-sengekanten! Hvor er det sindssygt! Gik ind m bankende hjerte og så er der den fineste streg! Tillykke knock, det var jo netop aftalen!

Sechen sagde ...

Arjmen, Knock for filan! Tillykke, hvor er det fantastisk! Vi holder vejret og ingenting er i hus og alt det der. Men for filan, da. Det dér, det bliver til en lille, blød baby... uhm.

knockmeup sagde ...

Ih hvor er det dejligt med alle kommentarerne. Men også lidt sært. For vi startede som sagt dagen med det der 'åhh nej' og håbet der bare styrtede i afgrunden på en brøkdel af et sekund. Jeg er sgu ikke helt kommet mig endnu. Det føles stadig meget uvirkeligt selvom jeg har fået en ret utvetydig second opinion.

Forhåbentlig (please please) får vi et godt hcg-tal i morgen. Og så skal vi lige igennem de der tre uger til scanning. Og SÅ skal vi være glade.