mandag den 2. juli 2012

CD 27

Mens ville normalt dukke op i dag eller i morgen. Tissetest er i morgen. BP i overmorgen.

Status: lidt ømme bryster (normalt), lidt oppustet (ikke normalt men kan sagtens være progesteron-stikpillerne). En ganske lillebitte smule mens-fornemmelse tittter frem hist og her (men meget mindre end med Max).Ikke-fedtet hud og hår som normalt op til mens. Ingen sure opstød (som op til BP med Max).

Den klassiske murren har jeg dog slet ikke haft denne gang, hvilket er ret sært. Alt det der knirken i underlivet som man altid har og som jeg plejer at tilskrive hormonerned rasen. Intet. Der er helt stille dernede og har været det stort set alle dage. Skulle det mon give anledning til bekymring? Eller er det bare fordi jeg væskeophobningen lægger en dæmper på..?

Under alle omstændigheder er jeg optimistisk og en stor del af mig kører sådan en logik med at der er to, der har sat sig fast og derfor har jeg så tidligt følt mig så træt.

Jeg ved, I ved, hvor skræmmende det er at være optimistisk. Og jeg har aldrig prøvet, at der kom noget godt ud af optimisme i den her sammenhæng. Den bliver virkelig drøj, hvis det er en negativ i morgen.

Køber testen i dag. Tester i morgen tidlig.

Jeg har så travlt i dag, men jeg ved Fileme ikke hvordan jeg skal bære mig ad med at koncentrere mig. Hvis nogen har gode råd, modtages de med kyshånd.

1 kommentar:

Håbet sagde ...

Krydser fingre for to dejlige streger imorgen!

Har ingen gode råd mht koncentrationen. Har altid synes det umuligt, medmindre jeg har haft så travlt af den slags travlt hvor man glemmer man skal tisse..